Βιάζεστε?
Συμπληρώστε Όνομα & Τηλέφωνο και θα σας καλέσουμε άμεσα!
Υποστήριξη Πελατών
Συχνές ερωτήσεις
01
Ποιος είναι ο γρηγορότερος τρόπος επικοινωνίας?
Για ερωτήσεις ή βοήθεια, δημιουργήστε ένα νέο αίτημα στο Support Portal ή στείλτε μας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Προκειμένου η ομάδα της webos να είναι πιο αποτελεσματική στην αντιμετώπιση του προβλήματός σας, βεβαιωθείτε ότι είστε διαθέσιμος κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας και ελέγχετε συχνά το τηλέφωνό σας και τα εισερχόμενα σας.
02
Πόσο χρόνος χρειάζεται για να απαντηθεί ένα αίτημα?
Καταλαβαίνετε ότι μερικές φορές τα πράγματα χρειάζονται περαιτέρω διερεύνηση. Κάνουμε πάντα ότι καλύτερο μπορούμε για την επίλυση των αιτημάτων μέσα σε 24 ώρες κατά τις εργάσιμες ημέρες. Η υποστήριξη μας είναι διαθέσιμη Κυριακές και αργίες για τους πελάτες που βρίσκονται υπό καθεστώς σύμβασης συντήρησης.
03
Παρέχετε τηλεφωνική υποστήριξη?
Φυσικά, αλλά πάντα σε λογικά πλαίσια, πχ. θα σας καθοδηγήσουμε για να πραγματοποιήσετε μια λειτουργία, να προσθέσετε ένα νέο προϊόν η να αλλάξετε ένα banner στην ιστοσελίδα σας. Πάραυτα εάν θέλετε να αναλάβουμε εμείς όλες τις σχετικές εργασίες και ενημερώσεις της ιστοσελίδας σας επικοινωνήστε μαζί μας και ζητήστε να μάθετε περισσότερα για τις All Incllusive Support υπηρεσίες μας.
